“Dah macam ikan laga” – Baju Neelofa dan Mira Filzah disamakan dengan haiwan

Dah macam ikan laga Baju Neelofa dan Mira Filzah disamakan dengan haiwan

“Dah macam ikan laga” – Baju Neelofa dan Mira Filzah disamakan dengan haiwan. Siapa saja tak mengenali dua orang pengacara terkenal iaitu Neelofa dan juga Mira Filzah, rasanya semua sudah cukup mengenali dua nama popular tanah air tu. Mana taknya, followers di social media pun dah sampai berjuta-juta tau kedua-dua nya tu. Dalam tv pun selalu saja keluar muka dua orang jelitawan ni.

Pun begitu, kedua-duanya mempunyai karisma nya yang tersendiri. Tetapi, kedua-duanya sama hebat dan sangat memberi inspirasi kepada para peminatnya secara langsung atau tidak langsung. Betul tak ? Korang mesti suka kan dengan pasangan dua ni.

Apa yang lebih menarik, kali ini kedua-dua nama hebat itu kini berada dalam satu episode Next To Neelofa. Haa, Mira menjadi tetamu undangan kali ini tau. Kalau korang pernah tengok show ini sebelum ini, pasti korang tahu kan macam mana konsepnya.

Ada dimuat naik foto Mira dan juga Neelofa ketika sedang merakamkn episode kali ini. Haa, upload je dah membuatkan para netizen tak senang duduk dan sangat teruja ya. Uish, belum official teaser lagi, dah ramai yang teruja.

Rata-rata netizen semua tak sabar dan sangat teruja melihat foto mereka tersebut. Haa, agaknya apalah yang akan dikupaskan ya dalam episode tersebut. Tak sabar nak tunggu depan tv semata-mata nak layan episode kalini.

Dah macam ikan laga Baju Neelofa dan Mira Filzah disamakan dengan haiwan

Mira dengan caption nya “Tengok laahhhh sembang sembang santai je mcm lepak rumah kawan sembang pasal anak je banyak. Semua happy happy je okay.”. Haa,tengok gaya masing-masing pun macam happy borak pasal anak.

Pun begitu, komen dari netizen juga duk perhatikan baju mereka berdua yang sama design nya, haa dah macam princess ya kedua-duanya tu dan ada juga yang mengatakan dorang macam ikan laga. Cuma warna saja yang berbeza. Hehe, ni betu-betul kembar feveret ramai ni.

Siapa saja yang tak teruja tengok mereka berdua bergandingan ya dalam episode kalini. Sesudah season 1 haritu dah tamat, kalini kembali pula kepada season 2, harapnya semakin hari semakin gempak dan inform4tive.

Justeru, kalau korang nak tengok kembar cantik ini bergandingan, bolehla saksikan nanti Next To Neelofa season 2. Haa, jangan lupa ye tengok kembar yang sama-sama hebat ni. Semoga kita dapat banyak info dari mereka berdua nanti.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah)

BACA:

Shuib buat video lagi dengan Wan Sharmila, akan umum sesuatu lepas ni..

[ANALISIS] Benarkah UMNO bakal kerjasama dengan PH selepas PRU?

Pemuda terpaksa gagahkan diri terima scroll ijazah selepas 6 jam ayahnya meninggal

CATEGORIES