Bayi membebel dekat ayah sebab lambat bagi susu curi tumpuan

Bayi membebel dekat ayah sebab lambat bagi susu curi tumpuan

Bayi membebel dekat ayah sebab lambat bagi susu curi tumpuan. Telatah anak kecil ni memang menghiburkan. Ada saja perangai mereka yang buat ibu ayah ni lupa segala masalah. Geram bila tengok! Memang kehadiran anak ni menjadi penyeri dalam hidup kita.

Normal untuk seorang bayi akan menangis apabila terasa lapar dan mahukan susu. Begitu juga dengan video yang dikongsikan oleh ibu menerusi akaun TikTok nardhamzah ini apabila anaknya seakan-akan tak puas hati bila diberikan susu lambat.

Membebel dalam bahasa sendiri, bayi ini dilihat seperti memarahi si ayah yang sengaja mengusiknya dengan melambatkan pemberian susu. Comel betul dia marah!

Saksikan video ini;

@nardhamzah Melampau cara marah tu 😅😅#babycomel #babylove ♬ original sound – Nard Hamzah

Bayi membebel dekat ayah sebab lambat bagi susu curi tumpuan

Warganet yang menonton video ni juga terhibur dengan kecomelan bayi ini;

Tak Puas Hati Susu Lambat, Bayi Ni Membebel Kat Ayah. Comel Je Dia Marah!

Memang cute lah awak dik! Semoga terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik. Didoakan juga semoga keluarga mereka sentiasa di dalam rahmat Allah SWT dan dilindungi selalu.

Betullah, bila tengok muka anak ni buat kita rasa bahagia. Memang tak ingat segala bebanan kerja yang ada. Bila ada anak ni, kehidupan berubah dan suasana dalam rumah pun tambah harmoni dan seronok saja.

BACA:

Polis cari lelaki bertopi arnab masa tragedi Halloween

Anniversary ke 7: Asyraf Khalid hadiahkan Tesla kepada Tya Arifin

Padah bawa daging rendang, pelancong lelaki ini kena denda RM8,100, visa dibatal

CATEGORIES