“Baru je sebulan dorang kenal, suami nekad nak ceraikan aku, patutlah nekad rupanya perempuan tu ada kerja, boleh bantu dia..”

Kisah aku ni start awal tahun ni. Sangat – sangat baru ya. Aku cuma terk3jut bila suami aku berubah sangat drastik lepas dia kantoi chat dengan officemate dia

Mula – mula aku marah dan dia masih pujuk aku lagi dan yakinkan aku yang dia dah stop chat tapi lama – lama benda ni jadi berlarutan sebab dia kata dia rasa kosong dan tak ada hati dengan aku.

Sem4kin hari sem4kin teruk. Dia kata mulut dia kata nak dekat aku dan anak – anak tapi hati berkata lain.

Baca Artikel Penuh