Baby Shima kata sesuatu tentang Neelofa buat semua terkejut

Baby Shima kata sesuatu tentang Neelofa buat semua terkejut

Baby Shima kata sesuatu tentang Neelofa buat semua terkejut. Penyanyi sensasi, Baby Shima membuat keputusan untuk tidak mahu memikirkan sikap sesetengah netizen yang seolah-olah sentiasa menjadikan dirinya sebagai sasaran untuk dikecam.

Buntu setiap perilaku kena kecam

Menurut pemilik nama Nir Ashima Ramli, dia berasa buntu apabila setiap perilaku yang dipaparkan olehnya tidak kira baik mahupun buruk tetap menerima kecaman.

Mulut orang memang tidak boleh nak tutup. Buatlah apa sahaja sekalipun kalau saya manja dengan kucing tetap kena kecam. Bukan saya seorang sahaja kena begitu.

Neelofa yang bertutup litup pun tetap kena kecam. Zaman sekarang kecaman itu sudah biasa. Tidak kisahlah mahu cakap apa, saya buat tidak tahu sahaja.

Baby Shima kata sesuatu tentang Neelofa buat semua terkejut

Ujar pelantun lagu Bang Jamal ini lagi, dia cuma ingin menjadi diri sendiri apabila di media sosial meskipun terdapat segelintir warganet berasa kurang selesa dengan perkongsiannya itu.

Saya cuma jadi diri sendiri. Saya menari dan menyanyi seperti biasa. Kalau menghiburkan orang juga satu kesalahan dan terus dikecam, saya tidak boleh ambil kisah.

Saya buat apa yang menyenangkan saya dan peminat setia. Itu sudah cukup.

BACA:

Morocco hantar pemain ke-12 pergi Qatar, perkuatkan ‘team’

Isu tuala wanita: Dr Zaliha perjelas isu sebenar

Pernah kontroversi kes tengking pegawai imegresen, KPPA sah ditamatkan perkhidmatan

CATEGORIES