“Ayah menangis tengok aku macam ni, aku meraung depan rumah bagai nak rak, aku takkan lupa sampai bila-bila apa suami buat belakang aku”

Assalammualaikum dan hi kepada semua pembaca. Aku tak tahu nak mulakan dari mana. Bila diingatkan balik hati ini tersangat sangatlah s4kit.

S4kit yang tiada ubatnya melainkan memohon doa dari-Nya agar aku cekal dan redha menghadapi ujianNya.

Walaupun begitu aku dah cukup kuat dan bersedia untuk sekadar meluahkan di sini supaya mungkin boleh korang jadikan ini sebagai pengajaran

Dari pengalaman hidup aku. Harap semua berlapang d4da membaca coretan hidup aku.

Aku tidak pandai bercerita dan berharap sangat yang korang semua boleh terima dan faham apa yang aku cuba sampaikan.

"Ayah menangis tengok aku macam ni, aku meraung depan rumah bagai nak rak, aku takkan lupa sampai bila-bila apa suami buat belakang aku"

Baca Artikel Penuh