Audio Zahid-Anwar : Yang kecoh pemimpin Umno pro Bersatu, bawahan nampak ok

Audio Zahid-Anwar : Yang kecoh pemimpin Umno pro Bersatu, bawahan nampak ok

Kes perbualan zahid dan anwar sesama umno dan geng bersatu balun macam kes tu sebesar murtad

Semacam zahid dan anwar dah keluar islam depa punya balun

Saya ni pun orang yang tak suka zahid ni tapi balun sampai dia macam buat terlalu jahat sangat tu tak la sampai tahap tu kita pun balun

Tapi saya terkejut melihat maklum balas orang orang PKR mereka semacam boleh menerima baik perbualan zahid dan anwar itu dan tak kisah

Malahan saya lihat terbocornya perbualan mereka itu membuatkan perdebatan secara baik masyarakat ke dua dua penyokong antara umno dan pkr yang tak ada kepentingan

Macam nampak di bawah ni boleh menerima pula jika umno boleh bergabung dengan pkr

Ramai juga boleh menerima anwar ibrahim sebagai rakan karip umno

Tapi ada kelompok yang sokong bersama bersatu ni lain macam mereka ambil kesempatan betul isu ini sehingga seolah olah zahid ni dah ajak orang umno jadi kafir begitu le ibaratnya

Bagi golongan ini syurga hanya ada bersama muhyudin dan pas sahaja

Hujah seorang Exco Pemuda Umno kepada saya malam semalam sangat menarik dia kata

Kebetulan percakapan anwar dan zahid di dedahkan kepada umum maka kelompok tertentu pun ambil kesempatan lah kata zahid jahat dan menipu umno

Tapi jika lah perbualan menteri menteri umno dan timbalan menteri umno pada malam perjumpaan dengan mahyuddin tu di bocorkan peebualan mereka lagi Jahanam puak tu bang

Malam perjumpaan dengan Muhyuddin selepas perhimpunan agung itu semua menteri yang bercakap depan muhyuddin Menghina Zahid,Najib dan Umno lagi macam celaka Bang…macam dia orang tu bukan dari parti umno punya mereka balun presiden,bekas presiden dan parti

Sebab tak terdedah selamat lah mereka punya perbualan tu

Semua ni macam sial jer bang oii

Sumber :