“Apa punya bala ada sepupu takde common sense macam dia ni, ini punca kali terakhir aku bercakap dengan dia”

Nama aku Orkid, telah berkahwin, mempunyai 3 orang anak berusia 6 tahun, 3 tahun, 2 bulan. Cerita bermula tentang anak mak cik (adik mak) aku

Ya, sepupu aku yang bernama Melur, seorang anak tunggal yang telah berkahwin dan mempunyai 2 orang anak berumur 2 tahun dan 3 bulan. Melur merupakan wanita bekerjaya.

Bulan lepas, mak cik aku dimasukkan ke hospitaI akibat tekanan d4rah tinggi. Sehari selepas keluar wad, pengasuh anak si Melur ni

"Apa punya bala ada sepupu takde common sense macam dia ni, ini punca kali terakhir aku bercakap dengan dia"

mengambil cuti kecem4san akibat kem4tian keluarga. Melur tiada pilihan dan terp4ksa minta makcik aku yang masih belum sihat untuk mengasuh anak – anaknya.

Sebelum tu, aku nak mengaku yang aku b0doh piang dan baik tak bertempat menawarkan diri nak jaga anak melur sedangkan aku pun mempunyai anak kecil. Hal ini terjadi kerana kasihan pada makcik aku yang baru sahaja keluar hospitaI.

Baca Artikel Penuh