Anzalna kena sabotaj sampai jatuh tersungkur

Anzalna kena sabotaj sampai jatuh tersungkur

Anzalna kena sabotaj sampai jatuh tersungkur. Rasanya ramai yang masih ingat dengan kejadian lucu terjadi kepada pelakon, Anzalna Nasir bersama anak saudara kembarnya ini atau turut dikenali sebagai The Angguns yang diberi nama Anggun Darleesa dan Anggun Darleena.

Walau bagaimanapun terbaharu nampaknya Anzalna Nasir berkongsikan kisah sekali lagi tentang mereka yang mana kali ini terjadi ketika Anzalna Nasir menyambut ulang tahun kelahirannya yang diraikan bersama ahli keluarga.

Ini kerana dalam pada Anzalna Nasir disambut meriah dalam ulang tahun kelahirannya pada kali ini, dia juga diberikan hadiah istimewa oleh anak saudara kembarnya yang pada awalnya baik-baik sahaja mereka ketawa.

Anzalna kena sabotaj sampai jatuh tersungkur

Namun begitu, ternyata disaat mereka berpelukan mesra terjadi pula kejadian melucukan apabila Anzalna Nasir tidak semena-mena terjatuh bersama mereka.

“Kes langgar lari dulu pun belum selesai! Korang rasa apa patut I buat kat @the_angguns I tau diorang sengaja nak sabotaj I! Apa pun happy birthday to me! Hahahahaha,” tulis Anzalna Nasir diruangan kapsyen yang turut terhibur dengan situasi dialaminya itu yang dalam pada masa sama membuatkan peminat turut terhibur.

‘Banyak kali ulang biar jatuh banyak kali, happy birthday’

Anzalna Nasir

‘Dah macam ada pakatan bagi you jatuh… Habuang cameraman dengan seluruhnya gelak’

Anzalna Nasir
‘Hahaha tak pernah tak kelakar Anzalna Nasir, happy birthday dear’

‘Starting dah sweet, alih alih… mampu gelak je. Happy birthday Anzalna’

BACA JUGA : 

140 Ketua Bahagian UMNO sepakat tolak jawatan Presiden, timbalan tidak dipertandingkan

Ibu Chef Wan meninggal dunia

Butik terkenal kantoi letak kamera dalam fitting room

CATEGORIES