“Aku tak pernah duduk lama kat rumah ibu mertua, aku geli tak boleh terima”

Aku geli nak makan. Air pun masak dalam periuk kena ambil guna cawan.

Kadang2 aku tengok ada minyak2. Aku tak boleh control reaksi tak boleh terima makanan nak muntah tu spontan.

Salam semuaa.. aku bukan lah isteri kepada suami yang mengadu isteri tak nak makan rumah mak dia tu.

Tapi aku sejenis dengan isteri dia. Kebetulan rumah ibu mentua dengan rumah mak aku dekat, hanya dalam 20-30 min jaraknya.

Jadi memang aku selalu duduk rumah mak aku lebih selesa sebab rumah ibu mentua aku ada ipar-ipar lelaki yang bujang.

“Aku tak pernah duduk lama kat rumah ibu mertua, aku geli tak boleh terima”

Baca Artikel Penuh