“Aku perasan ayah kerap ikut belakang motor perempuan ni, bila nak potong ayah pandang senyum-senyum, masalahnya perempuan tu mak kawan aku!”

Assalamualaikum semua warga FB. Pertama sekali aku nak mengaku, aku ni tak pandai nak bercerita sangat.

Aku menulis ni pun sebab nakkan pendapat korang yang berpengalaman dan nasihat apa yang perlu aku buat.

Aku dah buntu.. Sebab benda ni dah lamaaaa.. Sangat – sangat lama.Seperti tajuk di atas. Cerita ni pasal ayah aku.

"Aku perasan ayah kerap ikut belakang motor perempuan ni, bila nak potong ayah pandang senyum-senyum, masalahnya perempuan tu mak kawan aku!"

Ayah aku yang miang keladi. Aku tak nak family yang lain tahu, cukuplah kami adik beradik sahaja.

Aku nak bagitahu awal – awal cerita aku sedikit panjang. Terima kasih untuk korang yang baca sampai habis. Semoga Allah mudahkan urusan korang dunia akhirat. Aamiin..

Baca Artikel Penuh