“Aku pantang betul perempuan menjawab, dia takde hak nak marah aku sebab taraf dia tu rendah dari aku so kena hormat aku”

Salam, admin. hide kan fb ni sebab ni fb kakak aku. aku seorang lelaki umur 29 tahun. aku baru kawin dalam 5 bulan.

bini aku tua bnyak tahun dari aku. umur dia 36.. dia seorang ibu tunggal anak sorang.

Anak lelaki umur 10 tahun. walaupun umur dia tua, tapi dia takdelah nampak tua sebab tu aku nak kat dia.

"Aku pantang betul perempuan menjawab, dia takde hak nak marah aku sebab taraf dia tu rendah dari aku so kena hormat aku"

masa sebelum kawin dulu, bini aku ni tak nak kat aku sebab dia kate aku budak2. Tapi aku usaha jugak ngorat dia. sampai lah akhirnya dia pulok terlebih sayang kat aku.

Dalam 7 bulan berkasih tu,dia ajak aku kawin dia kate rasa tak elok kalau berkasih lame2. lebih2 lagi dia berstatus janda. takut orang mengata. Aku cakap aku mane ade duit nak kawin. Bukan tak nak kawin tapi tulah tak ade duit

Baca Artikel Penuh