“Aku hanya fikir nak jadi isteri yang paling penyayang untuk suami aku, tapi macam tu je dia buat aku”

Dah setahun lebih aku hidup sebagai ibu tunggal. Sengaja hari ni aku tergerak hati nak kongsi dengan korang kisah hidup aku dengan bekas suami.

Samdol, nama bekas suami. Kita panggil dia Sam lah. Aku kenal Sam masa aku dah di semester akhir universiti.

Selepas grad, aku dapat kerja bahagian admin di sebuah syarikat swasta. Sam masa tu dah kerja technician dekat sebuah kilang.

Baca Artikel Penuh