“Aku disahkan mengandung setelah 7 tahun kahwin, sehari sebelum gugur, mak mertua ada bagi cucur, rupanya ini kerja mak mertua!”

Assalamualaikum admin  Tq admin kiranya dapat siarkn kisah saya, dan saya mnta tolong hidekn profil saya, terima kasih.

saya seorang suri rumah dan tidak berkerja, saya tinggal di rumah mertua yang mana adik2 dan kakak ipar juga tinggal bersama walupun dah berkahwin.

Hujung bln 12 ni cukup 14 tahun usia perkahwinan saya, Alhmdulillah Allah panjgkn jodoh saya walaupun macam2 dugaan saya hadapi.

"Aku disahkan mengandung setelah 7 tahun kahwin, sehari sebelum gugur, mak mertua ada bagi cucur, rupanya ini kerja mak mertua!"

Dan brmulanya perjlanan suka duka hdup saya lepas sebulan brgelar menantu. Famly mertua macam tak boleh nak terima kehadiran saya, saya dimaki hamun oleh ipar2 bila saya buat silap, tapi saya sabar sebab sedar diri menumpang di rumah orang.

Adat menumpang macam tu laa. Saya pun tak tahu apa yang tak kena tinggl di rumah orang. Semua kerja saya buat,tpi ad je yang dorang tak puas hati.

Baca Artikel Penuh