“Aku dah tak mampu bersangka baik, aku takde niat buka aib dia kat akak tu tapi aku tak mampu subahat lagi”

Hi semua. Di sini aku ingin ceritakan kisah seorang yang aku kenal bernama Laila. Aku kenal Laila tahun lepas

Tempat kerja yang sama. Aku ambil dia berkerja sebab desperate nak dapatkan pekerja.

Baru beberapa minggu kerja dah banyak red flag. Dengan keluarga mentuanya melepak dekat tempat kerja sampai semak kepala aku tengok hari – hari.

Baca Artikel Penuh