“Aku ada aset berjuta tapi bini pakai baju koyak-koyak bertahun tak tukar..”

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita straight to the point jela eh. Tak pandailah nak intro bagai.

Pasal aku, seorang lelaki, berumur awal 30-an, kerja kerajaan, dah kahwin, anak 2 orang. Senangkan?

Aku memang macam ni orangnye. Dulu masa melamar bini aku pon, (masa tu cakap aku kau je) aku cakap, “weh, jom kahwin, aku rasa dah sampai masa dah ni.

Baca Artikel Penuh