Aksi kucing ni halau tetamu datang rumah undang persoalan

Aksi kucing ni halau tetamu datang rumah undang persoalan

Aksi kucing ni halau tetamu datang rumah undang persoalan. Umum mengetahui bahawa kucing adalah haiwan perliharaan yang paling banyak dipelihara oleh sesiapa sahaja yang meminati kucing. Peminat kucing ini tidak terhad kepada satu jantina iaitu perempuan tetapi lelaki dan perempuan juga banyak memelihara kucing ini.

Tidak dinafikan yang peminat kucing suka pelihara kucing yang datang dari baka yang elok tetapi ada juga sesetengah peminat kucing tidak terlalu memilih baka tetapi mereka lebih suka pelihara kucing yang manja dan selesa dengan mereka.

Bercakap tentang kucing, sebuah rakaman video seekor kucing yang bernama KIKI telah dimuatnaik oleh tuannya apabila kiki cenderung tidak menyukai tetamu yang datang ke rumahnya sehingga “menghal4u” tetamu yang datang itu dengan bunyi yang seperti kiki ter4ncam dengan tetamu itu.

Bukan sahaja membuat bunyi seperti dirinya terancam dengan tetamu itu tetapi kiki juga bertindak lebih agres1f dengan “menyer4ng” tetamu yang datang ke rumah tuannya itu sehingga tetamu itu meninggalkan rumah tuannya itu. Situasi itu hanya dihadapi oleh tetamu itu tetapi tidak dengan tetamu yang lain.

Aksi kucing ni halau tetamu datang rumah undang persoalan

Video:

@angry.kiki Stress.. #fyp #abcdefg #tetamu #angrycat #kucingtiktok ♬ original sound – KIKI

Ramai warganet berpendapat di ruangan komen bahawa sebab yang memungkinkan kiki bertindak dengan agres1f adalah kerana kiki mengesan bau kucing yang lain pada kasut atau pada individu itu yang datang sebagai tetamu, itulah sebabnya kiki bertindak agres1f begitu.

Komen Netizen:

” Ada sesuatu yang tak kena tu… hanya kucing n Allah sj mengetahui.. ”

” Bestnya ade kucing mcm ni… klo ada org yg x d knli datang dia tukang halau.. bagus nyee ”

” aku suka kucing macam tu sebab kalau ade orang dia akan makan pandainye kucing nii ”

” boleh edit buat muzik ni ”

” Dia kata pergi baliik sana jangan datang sini lagi ”

BACA:

Unik! Lelaki ni boleh bau dan rasa perkataan

Nurul Izzah temui cinta baru, kahwin cina muslim

Saya bosan hidup terlalu kaya macam ni – Raffi Ahmad

CATEGORIES