Ahli PKR sujud syukur Pejuang tak mahu kerjasama PKR dan Anwar

Alhamdulillah.Semua warga Keadilan (PKR) wajib sujud syukur mendengar berita baik ini iaitu Pejuang tidak mahu bersama Anwar dan Keadilan.Jap…pernah ke Keadilan melamar Pejuang? Atau, hang yang perasan dan syok sendiri?

Betul, Anwar melewati zamannya. Cuma saka tua 96 tahun itu saja yang lebih muda dari zamannya. Seakan firaun moden yang panjang hayatnya tetapi penuh dengan menyusahkan orang.

Kamu tidak sokong MOU? Kamu lawan kerajaan pintu belakang yang bapak kamu berikan laluan jadi kerajaan itu? Kamu gila ke apa? Buat apa lawan kerajaan sekarang? Bukankah bapak kamu yang izinkan mereka berkuasa? Lupakah kamu?

Siapa yang lawan kerajaan bersungguh-sunguh di parlimen? Isu pandora papers, siapa yang mula bersuara? Anwar atau bapak kamu? Kenapa saka tua diam? Takut nama anak2 sendiri naik? Skandal DNB, siapa yang mula bongkar? Anwar atau bapak kamu? Isu banjir, siapa yang desak agar dibahas di Parlimen? Kamu ingat Anwar macam bapak kamu, boleh dijual beli? Maaf.

Jangan ingat rakyat lupa, segala kemusnahan hari ini berpunca dari kerja bodoh dan khianat bapak kamu. Jangan berpura2 menentang kerajaan yang bapak kamu sendiri wujudkan.

Sumber :

Baca Juga : Idea gabungan besar oleh AMANAH : PKR dan Pejuang letak syarat
Pakatan Harapan dan Umno sepakat
Pemimpin PKR bangkit beza layanan diterima antara Najib dan Anwar

Artikel ini disiarkan pada 05/01/2022

COMMENTS

Wordpress (0)