“Abah panggil aku balik kampung tolong jaga kedai masalahnya aku tak dapat gaji, duit simpanan aku habis, aku nekad mencuri”

Salam semua. Aku Hasan, kebetulan tengok cerita P. Ramlee. Pakai je lah nama ni. Sebenarnya aku nak tanya pendapat para pembaca budiman semua.

Wajar ke tidak… Aku lepasan U, grad 3-4 tahun dah. Jurusan ekonomi pengurusan.

Belajar atas biasiswa Mara jadi memang takde komitmen hutang.

Lepas grad kerja sekejap di bahagian retail. Sempat merasa gaji tetap. Dapat simpan 4 – 5 ribu untuk motivasi sendiri

Sewa bilik basic, cukup la untuk aku sorang. Tak lama kemudian bapak panggil balik.

"Abah panggil aku balik kampung tolong jaga kedai masalahnya aku tak dapat gaji, duit simpanan aku habis, aku nekad mencuri"

Baca Artikel Penuh