“7 bulan suami terlantar di Hospital, aku berkenalan dengan rakan business sekali ‘business’ lain yang jadi”

“7 bulan suami terlantar di Hospital, aku berkenalan dengan rakan business sekali ‘business’ lain yang jadi” Saya linda umur 32.

Saya dan suami mempunya 4 org anak. Alhamdulillah bahagia

. Saya dan suami bussines dan Alahmdulillah bussines makin maju.

"7 bulan suami terlantar di Hospital, aku berkenalan dengan rakan business sekali 'business' lain yang jadi"

Dari kami pakai motor dan alhamdulillah, kami dah mampu beli 2 buah banglo dan 3 buah kereta mewah.

Syukur ya Allah.. walaupun hidup kami semakin baik. Suami makin bertanggungjawab dan makin sayang pada saya dan anak.

Suami sering bawa kami travel. Dan makan sedap..

Dlu saya g€mvk, jerawat banyak, memang tak cantik. Alhamdulillah. Suami cantikkan saya. Sampai kawan2 semua hairan lihat perubahan saya 100% berubah. Saya pun dah mula malas nak berkawan dengan kawan2 saya sebab nampak low dan mereka jenis kuat cemburu dan kuat membawang bila nampak kelebihan orang lain..

Satu masa, kami di uji. Suami saya kemalangan, kaki suami p4t4h, tulang belakang ret4k, suami sudah tidak boleh berbuat apa2. Pada awalnya. saya sedih dan saya jaga suami sebaik mungkin.

Sudah 7 bulan suami tak sembuh2 b4tin saya tersiksa dan saya berkenalan dengan seorang rakan bussines. Semakin hari semakin rapat. Dia cerita kan pada saya kalau isterinya tidak pandai menjaganya dan dia mahu menceraikan isterinya..

Oleh kerana kami sama2 perlukan belaian akhirnya kami terlanjur berapa kali sampai saya mengandungkan anak dia. Oleh kerana suami tidak dapat memberikan nafkah b4tin. Saya terpaksa ggurkan kandungan itu. Dan saya cuba meminta faskh kepada suami. Tapi saya tak sampai hati.. selepas itu kami pun bertaubat dan tidak mengulanginya..

Namun 1 bulan selepas itu. Tiba2 rasa sangat merinduinya. saya wsp dia. Dia bls dan rupanya dia pun rindukan saya. Atas sebab suami tida boleh berbuat apa. Saya terlanjur lagi dan kali ni. Kami terlanjur berkali2 dan akhirnya saya mengandung lagi.

Saya sayangkan dia dan sayangkan saya. Kami tak bahagia dengan rumah tangga kami. Apa perlu kami buat min? Adakah selama lamanya kami macam mi? Macam mana nak halalkan hubungan kami?

BACA:

Ini 8 kisah selebriti Malaysia yang bertemu jodoh dengan kerabat di Raja, no.8 tu dengan Sultan Brunei!

Bank dah tak terima duit syiling? Habis tu macam mana dengan orang yang menabung pula